Pages

Thursday, January 24, 2013

::Menu Tengahari::

disbbkan ari ni ari cuti dan anak kesayangan pun blk bercuti so aku ni mcm bercadang memasak tuk tengahari ni...walau tak cukup sehat aku gagahkan diri jgk....so aku pun mencarilah resepi tuk buat idea...kat umah ni masih ada mee siput...so aku plan nk masak mee siput jek tuk tengahati ni...klu ikut kat google ni kne pakai byk brg tp disebabkan keterbatasan tenaga aku menggunakan apa yg ada di peti ais...sedang memikir nk masak apa...


mee siput masak kari


mee siput goreng basah....

yang mana satu yek????tunggulah apa hasilnya nanti..apa2 pun terima kasih pd en google sbb bg idea.....

2 comments:

azieazah said...

Mee siput kari tu macam meggi. Ohh sedap tuuu

Unknown said...

iye kak...sedap jgk...disbbkan sy tak makan meggi jd inilah penggantinya..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...