Pages

Friday, August 30, 2013

::28 Ogos 1979::

sepertimana yang diketahui Ogos adalah bulan yang paling aku nantikan sebabnya banyak yang menarik berlaku..antaranya ialah ulang tahun kelahiran aku dan disambut bersama dgn almarhumah bonda tercinta..kami menyambut pada hari yang sama...sedihnya tapi selepas tujuh tahun aku belajar menyambutnya tanpa bonda...kali ni sambutan untuk aku biasa aje...tp berbeza sikit sebab si dia call pagi2 utk wish pd aku...bukanlah sweet sangat untuk korang tapi sangat manis untuk aku...



aku ucapkan terima kasih banyak2 kepada semua yang masih mengingati hari lahir aku..yang memberi ucapan...doa...harapan....semoga kita semua mendapat keberkatannya...terima kasih jugak sebab sudi bersama2 aku pada saat semua orang menuding jari pada aku....aku hargai kesetiaan kalian...dan yang penting AKU SAYANG KALIAN.....yang pentingnya.....nombor aku tahun ini cantik sangat tapi belum cukup cantik untuk aku tamatkan status aku...aku tau korang berdoa supaya aku cepat2 kawen tapi bersabarlah....aku juga seperti kamu cuma masa belum mengizinkan..in sha allah kalau punya rezeki akan aku tamatkan segala2nya....

SELAMAT HARI LAHIR KE 34 UNTUK KAMU 
SITI ZURAIDA RAJAB 

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...