Pages

Monday, August 26, 2013

::Kisah Jumaat Lepas::

selamat pagi...kisah ari ni dah basi tapi nak cite jgk...jumaat lepas aku cuti sebab nak selesaikan beberapa urusan tertunggak so aku amik kesempatan untuk belanja budak ni makan sempena bestday dia 20 Ogos lepas...kitaorang makan kat Kenny Rogers Jusco Ayer Keroh tanpa si dia sebabnya kerja...so layan gambar yang tak seberapa yea...

 

inilah budaknya yang baru bangun dari tido...aku kejutkan suh hantar amik dan hantar aku buat urusan dan sebagai upah belanja makan...

 

ini menu kami untuk hari tu...entah apa nama menu tu aku pun lupa la... berpusing jugak tangan anak buah aku nak makan ayam ngan pisau..penyudahnya tangan jugak yang best


 

seronok bila budak ni leh gembira..semasa aku jatuh dulu dia pun kena tempias jugak sebab aku penyumbang utama dana semasa dia belajar..tapi sekarang aku mampu begi dia ketawa semula....

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...