Pages

Thursday, August 22, 2013

::Kisah Tragedi Genting::

Salam dan selamat pagi kengkawan..pepagi ni aku mulakan bicara ngan cite sedih...semalam Malaysia dikejutkan ngan berita kemalangan ngeri kat Jalan Genting Highlang-Karak...tempat yang memang kerap berlaku kemalangan..boleh dikatakan setiap 2 tahun mesti ada kemalangan negeri kat situ..kalau nak lebih spesifik jalan tu sebenarnya yang dekat ngan Tokong Chin Swee ke apa namanya...jalan tu mmg sgt curam...memang kena hati2 kalau nak memandu ke Genting ni...

Salam takziah aku ucapkan kepada semua mangsa yang terlibat dalam kemalangan tersebut...kita semua tak menduga apa2 kejadian yang akan datang pada kita...apa yang boleh kita buat adalah tawakal sahaja...meh aku kongsi sikit pic yang aku dapat dari SINI atau korang leh nengok dalam mana2 akhbar baik yang online atau offline...dan operasi menyelamat mangsa dihentikan jama 8 malam tadi selepas kesemua mangsa ditemui..setau aku 37 orang maut manakala 16 orang lagi ada yang kritikal dan cedera ringan...

pesanan dari aku semasa memandu tu INGATLAH YANG TERSAYANG

Four passengers have been rescued as search continues for other survivors of a bus crash near the Genting Highland resort in Pahang. (Malaysian Insider Photo) 

Malaysian emergency services personnel work to rescue passengers after a bus carrying tourists and local residents fell into a ravine near the Genting Highlands, about an hour's drive from Kuala Lumpur on August 21, 2013. At least 37 people are confirmed dead 

Tragedy in Genting Highlands







Tragedy in Genting Highlands 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...