Pages

Thursday, May 5, 2016

Bukak(dismantle) di Bukit Baru

Slmt pagi semua
Ari ni ari rajin menulis pulak kan?salunya sgt malas nk menaip..huhuhuhu...jgn rasa jemu jelak yea kwn2 semua...skrg ni aku nk cite tentang rezeki petang kelmarina.dapat rezeki bukak 2 buah aircond di pusat perniagaan bukit baru...berdekatan dgn hadramawt tu...

Citenya sgt menarik...sebenarnya owner kedai ni kenalan aku di fb..2 minggu lepas dia nk jual ekon tu sbb dh pindah ke tmpt lain n asben dh suh tnyekan owner klu nk cabut ekon tu call aje kteorg..tp sbbnya aku ni pelupa aku tk bgtaulah owner tu...menariknya cite ni sbb owner tu berpusing keliling nk cari org utk cabut ekon dan dijadikan cite kwn kpd owner tu adalah kwn asben aku n dia minta asben bukak ekon tu...nmpk tak tulisan Allah ni...berpusing2 tp klu dh tertulis rezeki itu milik kami..dapatlah jgk kan?aminnnn


Esok aku cite plak kat mne asben pasang ekon ni yea..jika ada sesape yg perlukan khidmat kami blh aje call rizal 0176575144..jgn segan silu yea..bye sume....mmmuuuaaahhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...