Pages

Monday, August 29, 2016

Alhamdulillah Zuraida Turns 37

Alhamdulillah....terima kasih Ya Allah kerana aku masih lagi bernafas pada hari ni..semalam 28 ogos 2016 genapkah usia aku 37..dan terima kasih en sayang kerana membuat kejutan hari lahir buat aku


Sambutan sederhana dari en sayang buat aku..ya allah terharunya aku..walaupun en sayang bukan jenis romantik tapi bab buat kejutan ni memang nombor satu.dalam diam en sayang plan dengan anak2 buah untuk buat semua ni..tima kasih b...


Aku tetap cintakan kamu hingga akhirat.walau apa pun yang terjadi kamu tetap suami aku.walau terputus nyawa dari badan aku hanya inginkan kamu.walau dikerat 10 pun aku tetap milik kamu.sentiasa aku berdoa agar jodoh kita hingga ke syurga.terima kasih kerana sudi menjadikan aku isteri kamu dunia dan akhirat.sayang kamu ketat9999999.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...