Pages

Tuesday, August 30, 2016

Dugaan Kami Terima Terlalu Banyak

Sabtu lepas malam sebelum ulangtahun kelahiran aku terjadi kemalangan yang memangbtakde yang duga.sedang kami berdua berborak manja2 tetiba kereta kami dihentak dari belakang.and yang trajisnya kereta kami tersondol kereta di depan.sebab kereta belakang sodok kami...ya allah ...aku tak fikir lain.keluar saje dari aku terus maki pemandu kereta tu...hilang tatasusila aku selaku besday girl....kenapalah dalam banyak2 kenderaan kereta aku jugak yang ko langgar?...kenapalah tak bawak kereta tu elok2?


Ini kereta yang didepan aku..honda civic yang baru beberapa bulan dibeli dan digunakan...luruh hati aku bila terlanggar belakang kereta ni...kemek bumper dia...tapi seb baiklah owner keta ni baik...and tak salahkan aku langsung.


Ini pulak keadaan kereta aku kat bahagian depan.disebabkan aku takde amek gambar sbb dah lupa so aku amek pic kat depan balai polis ipd melaka tengah...nampak macam tak teruk kan.tapi kalau korang boleh nampak ada lubang kat bonet tu...so?korang taukan apa yang rosaknya kan?


Ini pulak keadaan belakang keta aku...nampak pun macam tak teruk sebab setakat kemek aje kan?tapi bonet ni tak boleh ditutup...dah terangkat...sebab cangkuk dia rosak...sedih sunguh la haiiiii...


Ini pulak kereta yang melanggar aku..budak muda yang bawak...kereta dia saje yang nampak teruk sebab bonet depan terangkat dan ada yang pecah kot...

Tapi walau apa pun kami berdua bersyukur sebab masih lagi bernyawa dan bernafas walaupun kemalangan ni terjadi.allah maha mengetahui akan sesuatu pada hambanya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...