Pages

Wednesday, August 10, 2016

TB:Kenduri Doa Selamat Sabtu Lepas-Part 1

Alhamdulillah..setelah melalui pelbagai kesulitan sebelum kenduri ni dapat jugak kami sekeluarga menunaikan hajat en sayang nak buat kenduri doa selamat.bersyukur kerana Allah oanjangkan usia en sayang.ingat tak kisah hujung Mei lepas?en sayang disamun tu.so kami sekeluarga buatlah kenduri doa selamat tu..moga2 urusan kami akan datang dipermudahkan Allah hendaknya...ini kisah kenduri kami...


Kami terpaksa pasang khemah untuk kenduri malam tu.sebab rumah kami comel sangat.tak muat nak masukkan tetamu yang ramai.bukanlah kenduri besar sangat sampai nak pasang khemah.tapi hebohlah satu kampung bila pasang khemah ni...sebab dah lama mak tak buat kenduri..


Disebabkan tak banyak amik gambar maka hanya ini saje gambar yang dapat aku tunjukkan..kakak ipar aku balik awal semata2 nak tolong aku dan mak masak.sebab tak nak aku kepenatan sangat2.aku ni kan tak boleh penat sangat.



Ini hanya antara menu yang kami masak untuk kenduri tu...rendang daging,rendang ayam,nasi impit,sup ayam,bihun dan mee kuning..tak buat banyak jenis pun.tapi alhamdulillah cukup untuk cater semua tetamu dan ahli keluarga yang ada.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...