Pages

Tuesday, September 6, 2016

Kerja Part Time Hujung Minggu

Selamat malam semua.entri pertama untuk pukul ni..tak pernah2 aku menulis pukul 11 malam.tapi disebabkan bulan september ni takde banyak cerita maka terpaksalah ringankan tangan menulis..walaupun ceritanya entah apa2 la..inilah yang dimaksudkan dengan kerja part time hujung minggu.jangan ditanya aku apa nama benda tu sebab aku memang tak tau.tapi aku tau ianya berkaitan aircond dan untuk gantung braket.gambar bawah ni sebelum benda ni dicantumkan.ada 4 benda yang perlu dicantumkan...


Yang bawah ni selepas kejadiannya..buat benda ni memang sangat2 mengantuk.nasib baiklah hanya kena buat 50biji aje...jadi kuranglah mengantuknya.aku pernah kena buat dalam 200 biji..perggghh...gila mengantuk..


So sesape yang yang perlukan khidmat penyelenggaraan aircond boleh aje call kami 0176575144(rizal).boleh aje nak tanya apa2 masalah aircond anda..tentang harga jaminan harga kasih sayang sesama manusia..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...