Pages

Monday, September 19, 2016

Kisah Kanak2 Ini di Menara Kuala Lumpur

Salam dan selamat petang semua.tengah buat apa yea?aku baru aje balik kerja dan baru nak ada mood update cerita ceriti.kisahnya semalam aku dan en sayang ke Menara Kuala Lumpur alias KL Tower.disebabkan kami berdua belum pernah ada kesempatan nak melawat so anak buah pun bawalah kami ke sana.


Nak masuk ke KL Tower ni kena bayar la...contohnya parking.kalau 15 minit pertama percuma.1jam berikutnya rm3 dan seterusnya.kalau nak naik lif dlm tu ada jugak pakej.dr yg murah sampailah yang mahal.disebabkan ekonomi k6rang elok kami beli tiket untuk masuk ke dek pemerhati atau observation deck.nak masuk sini kena bayar rm32 utk dewasa dan rm22 utk kanak2.


Kami berdua masuk bersama anak2 kecik ni iaitu cucu2 aku.mereke berdua ni adik beradik.mak ayah dorang tak masuk so aku bawak ajelah budak2 ni.alhamdulillah well behaved bebudak ni..walau kelam kabut sikit nak jaga tapi aku berjaya jugak...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...