Pages

Friday, September 23, 2016

Kisah Kelmarin di Bilik Ambil Darah

Salam jumaat semua...dah sarapan ke?aku dah setel sarapan pagi td dengan en sayang la...alhamdulillah kekenyangan dan kelaparan jugak...acaner nak buat tu?

Bersambung tajuk aku tadi...sepatut aku amik darah selasa 20hb tapi disebabkan terlupa aku pegilah menyerahkan tangan hari rabu 21hb...datang awal 7.30pg terpacak kat hospital melaka dengan harapan dapatlah nombor awal...tapi sangkaan meleset..aku dapat nombor 58..cuba bayangkan yang dapat nombor 1 tu pukul bape dia dtg hospital?aku diam aje lah...


Ok selepas 45 minit menunggu barulah aku dapat botol hikmat ni..ada 3 ujian yg perlu dibuatlah..so citenya kena banyaklah amikmdarah.malangnya pada masa tu urat aku kecik dan lebih trajis darah yang keluar cuma sikit.mungkin cukup2 aje untuk 3 ujian tu..berapa jarum yang kena biarlah aje rahsia..nanti ngeri pulak korang baca


Tangan aku dicucuk kedua2 belah kanan dan kiri.yang kiri tak lebam langsung tapi ini pic semalam kesan lebam macam nak munculkan diri.


Dan inimpulak pic hari ni..lebam dah pun muncul.macam kena dera pulak aku kata kat en sayang.balik nanti boleh tuam sekali lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...