Pages

Thursday, January 12, 2012

~~AWANA PORTO MALAI,LANGKAWI~~part 2

ari ni datang rajin aku nk update blog...ye lah aku tk nk ada yg tnye bila lh nk ada cite baru...dah boring baca cite lama...so korang nengok lh gambar ni bebanyak dan telan cite ni pepuas....hehehehe...

gambar ni sekitar hari ke 2 dan ke 3 kami kat SINI....kitaorang ada wat lawatan g sekitar pulau kat Langkawi ni...sronok sey....aku mmg tk prnh gi pulau ni.....so bile dpt peluang...aku pn sronok sesame...tp dlm pic ni kuranglah gambar aku sbb aku nk wat entry khas untuk aku semasa di langkawi...korang nengok lh gambar kengkawan aku yg berseronok2...

mereka2 sebelum beangkat menaiki bot menuju ke Tasik Dayang Bunting.....di belakang mereka adalah kapal persiaran terbesar STAR CRUISE LIBRA....

kami di dalam bot sebelum berlepas...mengaminkan doa yang dibacakan oleh En Hasan dr PKMD Jasin.
.muka masing2 cuak gile....

Kami dah tiba di Tasik Dayang Bunting....katanya sesiapa yg belum dikurniakan anak boleh berenang ke tasik air tawar ni...sejarahnya menyebut banyak yang berjaya mendapat anak....selepas berenang di sini...tp jgn plak kata tasik ni yg bagi anak...tp ini sume rezeki Allah swt...

kami tiba di Pulau Beras Basah....mereka bermandi-manda di sini...tp malangnya...bg perempuan klu dh basah n nk tukar baju,di tempat ini tidak disediakan tandas atau tempat salin pakaian...so sendiri mau ingatlah..

masih di Pulau Beras Basah.....

kami di Datarn Lang...dataran yang diilhamkan oleh mantan PM kte...sepatutnya blh jd lbh cantik tp tk tau di mana silapnya tempat ini spt tidak berjaga...
kami di depan pintu masuk hotel...mengucapkan selamat tinggal...ada rezeki kita berjumpa lg....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...