Pages

Thursday, January 12, 2012

~~Awana Porto Malai, Langkawi~~

seperti yg sume maklum, aku g Langkawi pada 7-11 Januari ari....n ari ni aku kne masuk opis...klu korang nk tau knp aku ada kt langkawi korang nengok kat SINI.....

mmg best g Langkawi kali ni...tahun lepas aku g Langkawi membawa hati yg luka dan meletakkan harapan agar ianya sembuh...tp kali ni menariknya aku ke sini lagi ngan jiwa baru,semangat baru,dan CINTA yang baru...segala yang aku bawa dulu dah aku buang jauh2....

sebelum aku melalut cite yg lain korang nengok je lah pics ni....
inilah tempat penginapan kami...AWANA PORTO MALAI,LANGKAWI...memang cantik view dr hotel ni...tp hotel ni mcm bangunan sejarah lh...sbb sumenya pattern lama...

ni plak view laut...kt siar kaki hotel ni korang leh nmpk kapal2 landing kt jeti...

sekitar percambahan minda di Bengkel Perancangan Strategik Unit Pembangunan Komuniti....

inilah wajah2 yang sedang mencari idea2 bernas bagi memantapkan unit PK ni...
harus kena ada gambar aku kan....almaklum aku kn tn punye blog ni....

skali lg.....wajah2 yg memikirkan perancangan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...