Pages

Monday, January 30, 2012

::kami di sini::

aku teringin nk gi tempat di dh lama...tp adik aku tk berkesempatan nk bwk aku pegi sblm ni....so disebabkan kali ni aku cuti panjang maka kami pun iaitu aku,SIL,adik aku,anak2 sedara dan cucu aku bergerak trus ke sini pas mkn tengahari...nak tau apa tempatnya????....jeng...jeng....jeng....

inilah tempat yg kami tuju...PLANETARIUM NEGARA...


nak masuk sini kne bayar rm2 tuk masuk galeri...klu nk nengok video kne byr rm 6...tp mse kteorg masuk public holiday so masuk PERCUMA...cume nk tgk video ttp kne byr....so kite layan gambar je lh....aku tk sempat nk amik gambar byk2 sbb ada byk aktiviti kt dlm ni tuk kte cube...ini cume sikit jek...

darwisyah dan danial...ngah berhenti amik nafas...nk g tempat ni kne panjat tangga sepanjang 1.5 km....

aku dan SOYUZ....berangan sikit....

aku lagi bersama SOYUZ....

mereka dalam replika kapal SOYUZ....

aku dalam replika SOYUZ

aku di luar PLANETARIUM NEGARA....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...