Pages

Sunday, December 25, 2011

~~merry christmas n happy jaga opis~~

morning peeps....

kocik gambar den......
dah agak lama aku tk update blog...bkn sbb malas tp sbb line internet kt opis ni mcm siput...buat aku bengkek jek...aku ada byk mende nk cite kt dlm ni....ari ni aku tk leh nk upload gambar xtvt aku sepanjang 4 ari ketiadaan aku di talian sbb aku ada kt pc kwn....pic aku ada dlm pc sendiri...

spt yg sume tau ari krismas and ari ni jgk aku jaga bilik gerakan bencana ngan dak zila.....dia ngah wat buku tourism tuk diri sendiri...aku plak ngah jahit manik...tp blm leh tunjuk lh...tetiba si pida ni bising plak...tnye npe aku tk update blog dia busan baca mende sama setiap ari....so aku tunaikan permintaan dia.....

tuk kengkawan aku yg sambut krismas ni, aku ucapkan selamat hari natal...semoga segala keindahan dapat kte nikmati sehingga bile2 pun....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...