Pages

Thursday, December 1, 2011

~~welcome december~~

gambar kalendar kena happy2.....

sekejap jek dah bulan disember.....lg 30 ari nk ke thn 2012....masa berlalu sekejap jek....pejam celik pejam celik dh bulan 12...aku rasa mcm sekejap jek....klu aku tgk blk perjalanan hidup aku yang dh berlalu tuk sebelas bulan ni aku rasa mcm sebahagian penceritaan dlm novel plak........

aku disayangi,aku dicintai,aku dikasihi,aku dikhianati,aku ditinggalkan,aku kembali dikasihi ngan cinta yg baru dan bahagialah hendaknya...aku tk sangka plak kisah kehidupan aku ni sama mcm novel2 yg aku baca.....indahnya kisah dlm tu begitulah kisah aku...

tp aku harap sebelum 2011 ni melabuhkan tirainya aku nak sume kesulitan yg pernah melingkari kehidupan aku ari tu dpt aku rungkaikan....aku tk mau trus bersangka buruk,berfikiran jahat....aku mau thn 2011 aku akhiri ngan senyuman biarpun penuh ngan kesulitan dan kesakitan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...