Pages

Sunday, December 25, 2011

~~malam gala JKMN Melaka~~

ari jumaat lepas opis aku ada wat Malam Gala JKMN Melaka...majlis ni dibuat khas tuk sume kakitangan JKMN Melaka n selain tu tuk meraikan PKMD AG n RSKC yg menang tempat Ke3 dlm Pertandingan Inovasi JKMM and also nk meraikan pengarah dpt anugerah....

dalam masa seminggu tu aku ni pening nk cari pakaian apa tuk aku pakai mse mlm tu.....byk jgk duit yg abis tuk beli baju...aku ada jgk beli baju2nye tp aku tk pakai pun mse mlm tu sbb aku dh dpt kemeja idaman aku sejak dulu lagi....

aku mmg minat jenama ni dh lama tp sbb melihatkan kosnya yg teramat tinggi maka aku tk brani nk membeli...lgpun aku tk nk org tnye aku dpt duit kt mne beli baju plak...tp kali ni aku nekad nk beli jgk...klu korang tau jenama ni misti korang tau brp harga kemeja aku ni....hihihi....


ini jenamanya....


ni kemeja yg aku pakai mlm tu...walaupun temanye GLAMOR aku ttp tk blh nk glamor sbb aku bertugas mlm tu....

*nota:sesekali aku berhabis tuk diri sendiri...apa salahnya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...