Pages

Friday, December 16, 2011

~~adakah anda serasi bersama pasangan anda~~

entry kali ni tiada gambar yek......tetiba aku rasa nk wat entry pasal ni sbb????ntah lh...aku saje jek...aku ada baca artikel psl ni smlm.....so aku quotekan aje sikit2 ape yg aku baca.....ni utk aku...so klu sesape nk tau dia n pasangannye serasi atau tidak....sila tinggalkan komen anda....

ni aku cite ttg keserasian antara aku and sidia......hehehehe.....
aku n sidia sama2 anak tengah...dia anak kedua dr 3 beradik n aku aku ke4 dr 5 beradik.....so blh dikira sebagai anak yg tengah....

ini informasi mengenai kombinasi pasangan antara kami......ini semua sebagai panduan jek...jgn lh nk percaya 100%...

TENGAH + TENGAH = KACAU BILAU

Kelemahan kami adalah dr segi komunikasi...kami tidak gemar berbincang krn takut berlaku perdebatan dan  sering takut jika idea mereka tidak diterima....

Saranan utk kami.....

* Kalau kami sukar bercakap, kami patut cuba ungkapkan isi hati melalui lukisan spt kad,surat atau sms.....

* Kami patut bina kepercayaan diri pasangan melalui pujian, ciuman,dakapan dsbnya....

* Kami juga patut luaskan pergaulan cuma perlu elakkan dari kecurangan datau perkara2 yg negatif.....

* Kami juga sentiasa menghormati pasangan....cth jgn lupa telefon klu nk blk cpt atau pun lmbt...

*nota: ini informasi ttg kami yek....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...