Pages

Friday, September 5, 2014

Perjalanan Bermula Hari Ini

salam pagi kawan2 semua...dah bersarapan ke belum??aku dah makan bersama en SAYANG...dan makan aku makan lontong+kopi o panas...mmg cara aku sarapan pagi ni..macam ramai plak yang baca blog ko ZURAIDA...hehehehehehe..selepas minggu lepas penuhi aktiviti dengan berperang dan menangis jadinya minggu ni padatkan aktiviti hujung minggu aku...minggu ini cuti yang padat dengan aktiviti dan ianya bermula pada malam ini...

Displaying 2014-09-05 09.34.29.jpg 

gambar ini aku tak tau mcmana nak ubah jadi melintang...jadinya korang tengok senget yek...terkadang kena buat aktiviti sengetkan kepala...hahahahahaha...malam ini aku akan ke KLANG untuk menghadiri majlis pertunangan anak buah aku (iaitu anak abang kedua aku)...perjalanannya seorang atau berdua...kenalah tunggu cite selanjutnya..perjalanan terus dari Melaka Sentral ke Klang..dan adik aku akan tunggu kami di sana..moga dipermudahkan perjalanan kami hendaknya..... 

kisah penuh akan aku citekan selepas pulang yea kawan2 semua...pastinya aku seronok sebab dapat jumpa kaum kerabat semua...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...