Pages

Wednesday, October 9, 2013

::Mana Nak Beli Kasut Adidas Kampung Ni::

dah beberapa hari ni aku mencari kedai yang jual kasut yang dipanggil Adidas Kampung ni...tapi tak jumpa pun...dah pening ni..aku nak pakai kasut tu tuk Teambuilding aku minggu ni...hah korang mesti tertanya2 kan apa tu kasut Adidas Kampung???aku pun baru tau..meh aku tunjukkan kasut tu..

 

inilah kasutnya..bukanlah kasut jenama Adidas tu tapi ni kasut getah yang berlambangkan macam Adidas..kasut ni bagus tuk jungle trekking sebab ada bijik2 kat bawah tu yg blh grip permukaan tanah tu..lagipun kasut ni getah..murah dan tahan lasak..tu sebab aku nak beli kasut ni...kasut murah pun susah nak carik..hadui....kat manalah nak cari ni...

 

2 comments:

Anonymous said...

kat bandar baru Ampang, cari kedai nama: Kedai Kasut Fu Rong Trading

ade banyak pilihan n design yg menarik, dan size bdk kechik pn ade

siti zuraida Rajab said...

terima kasih untuk info

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...