Pages

Friday, August 29, 2014

Pasang Aircond Murah Melaka


selamat tengahari sume...aku kembali merajinkan jemari yea..kali ni seperti yang semua maklum aku nak up entri berkaitan khidmat kami salah satunya ialah khidmat pasang aircond...bagi sesiapa yang nak pasang aircond dengan harga yang murah boleh aje call en SAYANG untuk harga...dan jangan risau tentang harga sebab aku yakin harga yang kami tawarkan adalah dalam nilai poket dan bajet anda.tapi ini hanyalah untuk orang MELAKA yea..boleh jgk tgk dlm blog ni kerja2 yang kami dah buat sepanjang masa ni...bukan tidak banyak kerja yang kami dapat tapi disebabkan masa en SAYANG buat kerja saya tiada maka tiadalah gambar yang lain..sekarang ni kami dapat projek pemasangan aircond di Bukit Peringgit...ALHAMDULILLAH..jadi jangan lupa call kami yea...andainya masa anda telefon en SAYANG saya tidak jawab anda boleh tinggalkan mesej dan kami akan telefon semula...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...