Pages

Tuesday, July 9, 2013

::Penghantaran Gas ke Rumah Oleh PETRONAS::

sepanjang duduk di KL ni inilah kali kedua aku membuat pesanan penghantaran tong gas ke rumah...ko ingat restoran makanan segera jea ke yg ada delivery...gas memasak pun ada tau...kalau korang boleh aje dial no kat bawah ni...penghantaran di seluruh Malaysia tapi hanya 5hari semminggu dari jam 8.00 pagi hingga 6.00 petang....mudah sangat2...so korang tak payahlah sibuk2 nak ke kedai beli gas..tunggu aje org antar..mudah kan??maklumlah esok kan nak berpuasa..nak jalan ke kedai bg suri rumah yg tak berkerta kan amat memenatkan..so aku bagi cara yang mudah sebab aku dah menggunakannya..dan setakat ini aku berpuas hat ngan perkhidmatan mereka....tapi korang kena ingat...apa saje jenis tong memasak yang ada kat umah pun boleh....



https://lh4.googleusercontent.com/-DSkXLWGFUMU/T318BMnWyvI/AAAAAAAAEIs/cXl0J7wNu_w/s640/blogger-image-1913844907.jpg

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...