Pages

Thursday, August 27, 2015

Kenapa meroyan

Salam...kenapalah suka sangat meroyan?marah2?bukan ke kite ni di suruh utk terima qada' dan qadar...allah dah tentukan perjalanan hidup kita...

Mesti korang pelik kan tajuk aku ptg ni...ni bukan meroyan pas bersalin tu tp meroyan yang tak tentu hala...marah yang tak tentu pasal...jgn lah tak nak terima hakikat...hidup ni aku nak berkawan sbb aku dh rasa perasaan bila takde kawan..bila dibuang kawan...so niat aku nk kawan dgn kamu tp kamu kne trrima hakikat aku dh kawen...so jgnlah jeles ngn hubby aku...klu kamu terus2an macam ni takpe lah...kita tak perlu berkawan lg.

Maaf yea kawan...sy hormati kamu tp kamu kena hormat sy jgk...itu prinsipnya kalau kita nk terus berkawan...sekian terima kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...