Pages

Wednesday, December 16, 2015

Taman Lipur Sekayu

Kisah ni dah basi sebenarnya tapi aku cuma nak masukkan sebab nak jadikan kenangan..manalah tau kalau2 ada yg nak pegi nanti...so blhlah jadika  panduan serba sedikit..

Sekayu ni cuma 20km dari kampung suami...so takdelah jauh sangat kan...last aku ke sini pu  kalau tak silap masa umir aku 17thn...so blb bygkanlah berapa laanya aku tak sini..so aku tak ingat apa2 perubahan dulu nga  sekarang..cuma skrg ni ada chalet utk diduduki..atau atau camp base jika berminat utk pasang khemah...

Pintu masuk ke air terjun.ada bayaran masuk dikenakan.tengok kat bawah yea

Rm2 dewasa Rm1 kanak2

Papan susun atur kawasan sekitar sekayu.ada asrama,chalet dan tempat bbq

Kami di air terjun.aku tak mandi sbb tak bawak pakaian lain so en sayang aje yg menikmati kesejukan air terjun sekayu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...