Pages

Wednesday, May 4, 2016

Untuk Siapa Laluan Kecemasan Ni?

Skil memandu itu menunjukkan sifat sebenar diri kita kan?kalau nk diikutkan pd pic kat bawah ni aku rasa korang mesti tau kan apa yg aku nak cakap kan?kisah ni berlaku petang hari isnin (2/5) ari tu...dlm perjalanan aku dr melaka ke klang nak tengok abg aku di HTAR..tapi hajat kami bntut sebab keadaan terlalu sesak dan tk mampu nak sampai ikut masa..so kaminpatah balik ke melaka...

Tapi bukan itu yg aku nak cite...apa yg aku nak luahkan adalah sikap pemandu yang terlalu pentingkan diri sendiri....di saat kite semua bergelut mengharung kesesakan lalulintas ni mereka ambil kesempatan dengan memandu di laluan kecemasan tanpa ambil kira keselamatam diri sendiri mahupun orang lain. mereka ni opportunist...



Pic di atas ni cuma sebahagian sahaja dr apa yg aku nmpk sepanjang 1jam perjalanan..nampk sgt mrk ni angkuh dan sombong..mrk tak bljr dr kesilapan yg prnh berlaku sebelum ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...