Pages

Tuesday, August 2, 2016

Pasang dan Servis Aircond Murah:Taman Seri Duyung

Salam semua.selamat tengahari kawan blog.dah nak keluar lunch ke?aku belum lagi tengah fikir nak makan apa tengahari ni.so aku amiklah kesempatan berfikir untuk update blog.biasalah kalau aku tak update cite aku tentunya aku up cite meniaga kami kan...makljmlah kami kan dari MZ ERA DINAMIK RESOURCES.salah satu syarikat yang membekal,memasang,menyelenggara dan membaik pulih penghawa dingin di MELAKA.


Semalam en sayang rajin nak amik gambar so dapatlah aku buat cite kami ari ni.kerja kali ni datang dari kawan fb en sayang.kami servis 2 unit aircond 1.0hp PANASONIC INVERTER dan buka pasang 1 unit 2.0hp PANASONIC INVERTER di Taman Seri Duyung.Alhamdulillah Allah mudahkan urusan kami.tak banyak masalah semasa nak buat kerja ni.Terima kasih Allah



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...