Pages

Thursday, October 6, 2016

Mee Besen Ori Melaka

Hari ni aku maraton tulis cerita.sebabnya aku boring.so kalau korang rasa boring minta maaflah yea...aku pun nak jugak naikkan rating blog ni..tak pernah naik pun sedih sangat..

Kali ni aku nak cite pasal kedai makan yang viral sangat2 kat facebook ni.Kedai Mee Besen Ori Melaka.kali pertama aku singgah ke sini dan kali pertama jugak merasa pengalaman beratur hampir sejam untuk dapat tempat duduk...berpeluh2 nak beratur....jom layan gambar


Kali pertama dalam sejarah hidup aku kena beratur sejam untuk dapat seat.pergh..berpeluh2 nak tunggu turn..seb baiklah en sayang takde masa ni..kalauntak memang takde harapanlah aku nak makan mee besen ni..

Itu semua menu kitaorang hati tu..mee besen saiz m sebab yang saiz L dah abis, talam western dan air2...ada big choclate candy,chocolate candy,chocolate float n lychee...alhamdulillah kenyang perut kami walaupun terpaksa beratur hampir sejam.berbaloi2lah perasaan tu.makanan sedap,suasana menarik ditemani ahli keluarga..apalagi yang aku nak kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...