Pages

Sunday, January 1, 2017

Selamat Datang 2017


Posting pertama bagi tahun 2017.aku berusaha untuk menulis untuk setiap tahun mendatang samada tentang diri sendiri,keluarga mahupun tentang perniagaan.berusaha sedaya upaya unyuk mencemerlangkan diri sendiri.inshaallah


Tahun 2016 memang tahun yang mencabar sangat2 bagi aku dan suami.aku berharap tahun 2017 ni takdelah dugaan besar2 buat kami kami ni.


Kalau ditanya tentang azam aku dh berapa tahun tak buat azam.aku cuma buat ikut acuan allah swt tentukan untuk aku.tapi untuk tahun ni aku berharap agar dapat kiranya allah kurniakan zuriat buat kami dan moga perniagaan kami terus maju dan sukses hendaknya.

Dan moga kita semua mendapat rahmat dan keberkatan dari allah swt hendaknya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...