Pages

Monday, June 27, 2016

Tawar Hati

Selepas aku tengok dan aku baca apa yg tertulis kat fon tu buat hati aku tawar.buat aku rasa nak lari sangat2.buat aku nak marah pada diri sendiri sebab gagal.kenapa buat aku begini?kurangkah apa yang aku beri selama ni?


Meminjam kata2 dari page Resepi Sheila Rusly..jangan tunggu org dah tawar hati baru nak hargai,baru nak menyesal.masa tu walau beribu maaf pun dah tak bernilai lagi.kesanlah perubahan aku sebelum lebih lama aku memendam rasa.
sebelum perkara lain yg jadi.aku inginkan kamu seluruh hidupku.


Jiwa dan perasaan aku disakiti setiap hari.kami sekatil sebantal tapi tak sejiwa.tidurnya dia selepas aku nyenyak,bangunnya aku tatkala dia masih diulit mimpi...peritnya jiwa dan rasa takde sesiapa yg dapat aku kongsi.rasa ingin aku bawa lara hati tapi sendirian amat tak mampu.sayangilah aku selamanya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...