Pages

Tuesday, June 21, 2016

Setelah berbulan,akhirnya bersih juga

Mesti korang tertanya2kan apa yang aku cuba nak ceritakan ni?kisahnya mcm ni..dah lama aku minta en sayang servis ekon yg kami pakai ni..dari sehari ke sehari bertangguh..dh puas aku membebel..tapi ntah angin apa yg dtg tetiba ari ni dtg rajinnya cuci ekon sendiri...alhamdulillah


Gambar atas bawah ni semasa proses pembersihan dan pemasangan dilakukan.disebabkan mencuci ekon di rumah sendiri maka pekerjanya adalah aku...tak nk pulak nk suh org lain kan?alhamdulillah dah bersih pn..seronok plak tido ngan ekon yg bersih..gile sejuk2.....


Bagi sesiapa yg nak ekon sejuk2 mcm aku boleh aje call kami 0176575144 rizal...kami cuba bantu sebelum hari raya menjelma ni...cepat2 jangan terlewat nnt umah tak sejuk pulak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...