Pages

Tuesday, March 27, 2012

::aku dan sidia::

slamat petang kengkawan...
tetibe aku teringin nk wat blogwalking n ternampak blog seseorang mengenai Tips melihat Keserasian Kita dan Pasangan....and tetibe ada rasa plak nk wat mende alah ni...tp korang jgn la nk percaya 100%..ni cuma sekadar suka2...klu serasi mungkin secara kebetulan...sumenya bergantung pada Allah swt...apa2 pun meh kte nengok jadual ni....

ni lah jadual nya..korang leh semak keserasian korang kat sini yek....

tapi aku cuma amik keserasian antara aku ngan hubby aku jek...klu korang nk nengok klik aje kt sini...

NOMBOR 1 : SEHATI SEJIWA

Wah! Tu dia… nampaknya anda dan si dia memang sehati sejiwa… Macam lagu Ajai & Nurul tu… Dalam memastikan hubungan yg terjalin mempunyai kesinambungan yg erat, anda memerlukan strategi tersendiri dan kerjasama antara satu sama lain. anda berdua bersependapat, saling bertolak ansur, bertoleransi dan jujur. Banyak persamaan yang terdapat pada anda berdua turut membantu dalam menjaga keharmonian. Tetapi awas! Tidak semua yang indah itu takkan bergoyang. Pastinya ada kepincangan yang memerlukan anda berdua elakkan dari menjadi besar. Mungkin pengaruh dari sekeliling membuatkan anda tension dan bergolakkan. Namun kematangan anda berdua boleh mengatasi segalanya. Segala fitnah ataupun khabar angin yang dilemparkan dapat anda tangkis dengan mudah.

serasi kah kami berdua??Cukup klu hanya kami yang tahu....hehehehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...