Pages

Friday, March 2, 2012

::Januari dan Ogos::

salam n selamat pagi kengkawan..

ari ni aku cume nk cite psl bulan Januari n Ogos jek...sbb apa aku nk cite ni sbbnye aku nk tau rahsia bulan kelahiran aku n my future hubby...hehehe....mcm menggayal plak aku ni..apa pun ni blog aku so terpulanglah apa aku nk cite kan??berbalik pd cite awal...aku wat blog walking td n terbaca sesuatu menarik ttg rahsia bulan kelahiran dan sikap kte..tp cuma 2 bulan ni jek...utk bulan2 yg lain korang carilah kat SINI yek...

Hubby aku lahir bulan Jan...dikatakan org yg lahir bln Januari sbg org yg bercita2 tinggi,serius,suka mendidik dan dididik,mudah melihat kelemahan orgdan suka mengkritik.Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yg tinggi.Setia pd segala-galanya.Suka duduk di rumah.Romantik tp tk tau cara nak meluahkan.Pendiam kecuali dirangsang.Sangat suka pada kanak2.Bersifat sensitif dan mempunyai kemahiran mendalam.Badan sihat tp mudah diserang selsema.Juga mempunyai sifat cemburu yg amat tinggi...
Inilah karakter hubby aku...mcm sama jek kan???

Aku plak lahir bulan merdeka..karakter aku plak....suka berlawak,mudah tertawan. Mempunyai sikap sopan santun dan mengambil berat pd org lain.Berani dan tk tau takut.Tegas dan bersifat kepimpinan tp slalu dahagakan pujian.Terlau pemurah dan ego.memuyai nilai harga diri yg tinggi.Pandai memujuk.Cepat marah dan mengamuk apabila kata2nya dilawan.Sensitif tp tk mudah merajuk.Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.Sangat cemburu...
Ini plak karekter aku...mcm sama kan???
me n my hubby....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...