Pages

Thursday, June 7, 2012

::Sambung Kisah RM48,888::

salam...
aku lupa nak update cite tentang RM48,888....klu korang tak ingat nengok kat SINI tau...bende ni kawan aku beli tuk isteri dia sempena ulang tahun perkahwinan mereka yg ke 3..mse aku nengok bende ni mmg gle aku teruja....skali dia plak kata suh aku balutkan..apa lagi peluang jatuh ke riba la....meh kte nengok apa barangnya yg bernilai RM48,888 ni....


kecik aje kan kotak ni tp nilainya RM48,888...jangan memain...brg kecik tp nilainya tak mampu nak ada...puas aku cari pembalut yg sesuai ngan harga barang tu tp ni aje yg nmpak mahal semahal barang di dalam....

inilah barang yang bernilai RM48,888 tu...ROLEX OYSTER keluaran baru di pasaran...kotak nampak macam buruk sbb wananya hijau tapi yg ada dalam kotak tu yg penting tau...
inilah jam tangan yg kawan aku nak bagi pd isterinya..sepasang jam tangan 18K bersalut di seluruh tangan..aku dah try pakai jam ni mmg syok gle..bawak wang tunai bernilai RM24 ribu ke mana2..feeling dia mmg best walaupun pinjam tuk sekejap..nak beli tak mampu...dpt pakai sekejap pun dh kira ok la...hehehehehe

**tp kalau aku la ada RM40 ribu ni tak ada maknanya aku nak beli jam ni...lbh baik aku beli keta secara TUNAI....besar sket nmpk dari sepasang jam ni...tp setiap org kan punya impian sendiri...

2 comments:

@lfidah @dim said...

tak akan merasa jam semahal ini...hikhikhik...kalau ada duit byk tue pun tak beli kot..baik renovate umah..:D

amieda said...

klu akk pn mmg tak beli la...tp dh dpt merasa pkai ok la walau sekejap jek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...