Pages

Wednesday, June 13, 2012

::Kembali Bersiaran Dari Kelantan Part 2::

salam dan selamat pagi kengkawan...dah lama tak bersambung kisah ni kan....korang cari kat SINI la..tapi aku pun tak tau apa nak cite lagi tp disebabkan entry ni dh terperuk lama kt drfat ni so kne la jugak dibawak keluar cite ni walau dah basi.....meh kte nengok gambar je la....
ini antara aktiviti aku mse dalam kelas..tapi aku hanye sempat snap 1 pic jek sebab aku lupa...dalam aktiviti ni kitaorang kne lukis gambar penjenayah berdasarkan keterangan yang diberikan oleh urusetia kursus....kumpulan yang paling hampir lukisannya dengan keterangan tu dikira menang..tp grup aku tak menang pun...hehehehehehe

ini plak pic katil aku yang bersepah di pagi2 hari....betapa empuknya katil ni sampai aku ngan roommate aku payah nak bangun pagi...maklumlah tido kat hotel 5 bintang....RENAISANCE HOTEL...kali pertama gred aku ni layak g kursus kat hotel 5 bintang ni...seb baik tak tolak...

ni plak kawan2 aku mse aku kat kursus ni...kedua2 mereka dari JKM Negeri 9..yang kiri dari PKMD Serembang 2 and yg sorang lagi dari PKMD Rembau...mse sampai kat sini baru kitaorang kenal mengenal antara satu sama lain...so aku tak keseorangan la....

ini dah tentu aku la...amik gambar ni kat depan lobi hotel tu...mse ni ngah tunggu kenderaan nak ke Wakaf Che Ye...urusetia siapkan kenderaan tuk ke sana so apalagi kitaorg pun amik la kesempatan...

lambang kemegahan negeri Cik Siti Wan Kembang....wayang kulit......aku berkenan nak amik gambar kat sini sebab suka ngan objek tu...
tamatlah kisah aku di kelantan ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...