Pages

Wednesday, June 27, 2012

::Kisah Sabtu Lepas::





sabtu lepas ada majlis perasmian UTC atau dikenali ngan Urban Transformation Centre iaitu pusat sehenti bagi rakyat mendapat khidmat kerajaan...so aku ngan kengkawan ditugaskan utk bekerja pada hari tu...nak dijadikan cite inilah keje aku n kengkawan...urusetia cabutan bertuah...tugas aku bermula ari khamis bila hadiah2 cabutan sampai dari pelbagai pihak...kitaorang ni lah yg bertungkus lumus tolak hadiah2 ni ngan penuh dedikasi..tolak troli ngan pakai heels...n baju kurung moden....jgn marah....terpaksa sbb tenaga lelaki kat opis aku ni tk boleh digunakan...


inilah kitaotang semasa ari kejadian...no pic before sebab tk sempat pun nak snap pic...sibuk jadi badang...masa ni belum sibuk sangat sebab cabutan bertuah belum mula pun..jadi ada la masa tuk kitaorang tuk bersiap sedia...



ini aku...muka penat dan berminyak...tp tetap nak nk amik gambar walaupun dh tau tak santekkk...peduli la apa korang nak kata...masa ni aku dah terlalu penat and dh tk mampu nak berjalan lagi so terpaksa duduk atas kusi jek...nak duduk bawah pun tak boleh sbb tk boleh nak bangun...terpaksa jadi mak datin kejap...




ini antara hadiah2 cabutan bertuah...hadiah utamanya keta VIVA ELITE tp aku snap plak..pas keta tu tak ada baru teringat yg aku tk amik pic lagik..padan muka aku..ada lebih 1000 hadiah tuk dimenangi semasa majlis ni berlangsung...ada pelbagai ragam yg aku jumpe masa ni...ada yg bersyukur sebab menang walaupun hadiahnya kecik tp tk kurang jugak yg tk bersyukur sbb dpt hadiah setakat tiket menaiki River Cruise...

aku pun kira bertuah jugak sebab menang hadiah jugak...aku dpt periuk nasi PANASONIC... alhamdulillah..leh gant periuk nasi aku yg dah rosak tu...kami balik kul 12.30 pagi...sebab kaunter hadiah tutup kul 12.00 pg and berkemas sebelum balik and tido....aku tdo dalam senyum walaupun aku dapat cite yg kurang menarik sepanjang majlis ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...