Pages

Tuesday, June 26, 2012

::Jiwa Sakit::

minggu ni baru aku nak bersenang lenang sikit...ingatkan aku dapatlah berita baik tp berita buruk jugak yg aku dpt..knp lah masa silam aku begitu menghantui hidup aku skrg ni??aku cuma nak mulakan langkah baru ngan jiwa baru tp masih terikat ngan kisah2 silam..knp aku tk blh dibiarkan lepas..salah aku sbb dgr kata hati dr akal..tp aku nak mulakan hidup baru tp knp aku tk dibenarkan buat mcm tu...sakitnya hati ni bila aku tk dibenarkan melangkah hnye krn kisah silam yg bodoh...keluarlah ko dari hidup aku...jgn biarkan aku stuck ngan kisah2 lama...benarkanlah aku ni hidup...jgn terus2 menghantui hidup aku...aku tk pernah kacau hidup sesape tp knp hdp aku ni ditentukan oleh seseorang.....peritnya perasaan aku ni...janganlah dengki pd aku lg....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...