Pages

Monday, June 18, 2012

::Tasik Ayer Keroh::

salam and selamat pagi...




semalam aku kat sini la...sambil meneman kengkawan aku merawat hati aku yg luka..kul 7.30pg aku dah terpacak kat Tasik Ayer Keroh ni....untuk meramaikan Karnival Kecergasan 1Malaysia...mcm2 aktiviti sukan yg ada tp bukan aku join la...aku cume dtg tuk bg moral support kat kengkawan aku yg masuk Pertandingan Mr Gym 1Malaysia...



inilah kengkawan aku yg masuk pertandingan tu...tp maaf la gambar dorang aku tk leh post dlm blog ni sbb aku rasa tk sesuai nk masuk dlm blog aku..korang pun fhm2 la klu dh masuk pertandingan bina badan ni,pakaian dorang mcmana kan....aku ucap tahniah pd dorang ni yg masuk pertandingan ni...korang mmg berani mencuba walaupun malu2 masa awalnya...

ada macam2 aktiviti sukan yg ada kt karnival ni..tp aku tk amik byk gambar pun sbb malas nak berjalan2 dalam keadaan panas terik semalam..cuma ada beberapa gambar jek aku sempat snap..korang nengok la yek...


ni persembahan Karate..aku lupa nama persatuan dorang..semalam dah ingat tp tetap lupa gak...

ni plak bebudak silat ngah amik turn nk wat persembahan...dorang dari Persatuan Seni Silat GESAKA Negeri Melaka..tomei2 jek bebudaknye....

ni partner2 aku yg masuk pertandingan Mr Gym 1 Malaysia..masa ni awal lagi..dorang pun blm daftar lagik...

ini antara crowd yg ada masa pagi tu...masa ni baru abis aerobicthon...mcm2 gaya PG13 yg ada kt sini..so aku tk leh upload pic tu kat blog ni...mcm tak sesuai plak...
inilah pic tn punya blog yg ada pelbagai perasaan semalam...sowila gambar gelap plak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...