Pages

Tuesday, June 19, 2012

::Penat Bile Org Tak Faham::


mood aku pagi ni sgt2 sedih...peritnya ble org yg dekat dalam hati ni buat2 tak faham ngan apa yg kte mintak...aku tau kedudukan aku dlm hubungan kitaorg tp amik la sikit inisiatif tuk tunaikan permintaan aku...bukan aku mintak bulan atau bintang..tidak jugak aku mintak wang ringgit tp cuma secebis minit utk aku.....susah ke nak bagi masa dia yang berharga tu utk aku....kenapalah dorang ni begini kan???tak adil la dia buat aku berperasaan begini...

4 comments:

DIANA said...

sabar ye kak..cer cite..mane tau sy boleh tolong..hihi.....

amieda said...

klu blh cite akk dah cite diana...tp tk boleh plak...hehehehehe

@lfidah @dim said...

bersabar jealah benda yang boleh dikatakan...:D

amieda said...

ni ngah belajar sabar...tp makin bljr makin byk plak tk sabarnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...