Pages

Monday, June 18, 2012

::Aku Di Sini::

ujung bulan lepas aku kan bwk delegasi ROK-ASEAN pusing2 melaka...klu korang lupa klik kat SINI...tapi ari ni bkn nak cite pasal dorang ler...tp pasal aku...masa aku bwk delegasi tu g merayap kat Bandar Hilir,penganjur a.k.a JKMN Melaka bawaklah dorang masuk kat sini.....
sepanjang lebih 10 tahun muzium ni ada kat Melaka baru inilah kali pertama aku menjejakkan kaki masuk ke dalamnya...dahsyat kan aku ni...aku tak pernah tau pun yg ada byk bende menarik dlm kapal Flor De La Mar ni....selama ni aku dengar byk jek cite psl muzium ni tp tk pernah hingin pun nak masuk....






pelbagai pose menarik dan kurang dari aku sebagai model yg langsung tak ada nama ni...inilah antara pemandangan yg ada dlm muzium dan dalam kapal....aku kan gile bergambar klu ada kamera...walaupun tau diri kurang cantik tp ada aku kesah ke???
baik korang g masuk sesekali kat muzium ni....tp jgn tnye brp harga tiket sbb kami masuknya kami adalah atas tajaan sepenuhnya oleh delegasi dari Republic Of Korea..... tp klu tak silap harganya RM6 untuk dewasa....








inilah antara yg ada kat dalam muzium Samudera ni...aku amik yg menarik mata aku jek sbb klu nk amik sume gambar mmg tk muat la kamera ku yg comey ni....

arini kerajinan aku datang tuk update entry......hehehehehe

2 comments:

@lfidah @dim said...

saya pernah masuk muzium tue time sedara singapore datang...itu pun zaman sekolah..nanti saya kelebek balik album lama2..ada ke x.

p/s : blog dah cantik kenalah rajin update yea..penat org yg mendeko blog tue...huahuahua...

amieda said...

mmg blog dah cantik tp cite tk de yg cantek ler.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...