Pages

Monday, June 18, 2012

::Nasi Ambeng::

cite ni dah basi tp aku tetap nak cite jugak....dah agak lama aku tk dapat makan nasi ambeng ni maklumlah makanan ni cuma blh kte dapat masa kenduri jek..so nak dijadikan cite 2 minggu lepas aku balik kg sbb ada kenduri arwah...so aku ngan besar hati balik sbb aku tau aku akan dapat mkn nasi ambeng....best seh perasaan ble dapat makan nasi ambeng ni..feeling dia mmg berbeza....


tak mudah nak menyediakan nasi ambeng ni....bukan setakat nak masak jek tap nak menyusun atur nasi ni pun kne ada sifir2 tertentu...bukan blh main letak jek...hanya org2 yg pakar jek yg tau nak susun mcmana..klu nak harap aku mmg aku ni kosong langsung....yg aku tau makan jek...tp aku suka nengok doraang ni siapkan nasi ambeng ni...lauk plak bkn blh sembanrangan....mcm lauk kt pic atas ni ada ayam goreng,sambal goreng,paceri terung,mee goreng dan serunding kelapa.kesemua makanan ni disusun secara berlapis....

2 comments:

@lfidah @dim said...

sedapnya...dahlah posa nie...adoi....

amieda said...

sbb ko pose la akk tunjukkan nasi ambeng ni....hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...