Pages

Friday, January 4, 2013

::Model LEGO::

akhirnya setelah tak boleh upload aku ikutlah alternatif juruteknik komputer kt opis aku...suh guna Mozilla Firefox...dapatlah aku buat cite bergambar...hehehehehe...ni aku nak cite tentang kegilaan seorang kawan aku ngan model LEGO ni...kalau korang perasan yg LEGO ni boleh dibeli ngan harga RM10.90 apabila mengisi minyak sebanyak RM40.....(dah macam iklan SHELL plak)...so budak ni pun menjadi gila la setiap kali aku isi minyak dia pun beli jgk...abis duit sbb beli bende ni tp yg penatnya aku.....dia membeli aku yg kena pasangkan la plak..dah la aku ni tak pernah main LEGO...suh plak pasang ikut manual...mau mental aku...

inilah iklan Model LEGO yang ada kat SHELL tu...katanya sementara stok masih ada....so kalau korang yg minat tp belum beli baik cepat beli sebab ada sesetangah model dah abis...






inilah antara model2 LEGO yang kawan aku ni kumpul......berhasil jugak usaha aku mencantumkan mende2 ni....berpeluh2 jugak...tapi seronok jugak bila dapat menyiapkan model LEGO ni...walau bukan aku yg beli tapi aku ada jugak menyumbang....hehehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...