Pages

Tuesday, January 29, 2013

::Merenung Kemarahan::

as salam...kalau ikut tajuk mmg nampak gempak...tp citenya tak ada lah gempak sgt pun...tp aku cuma nak merenung kembali punca kesakitan aku ni....apabila dilihat balik puncanya adalah kemarahan....kemarahan yg dah mmg lama ada dalam hati dan mmg bersarang dan akhirnya ianya tidak dapat dibendung akhirnya meletuslah kemarahan itu...dan apabila ia meningkat maka tahap stress yang dibenarkan melebihi...maka terjadilah sakit2 yang tak diundang...jadi bagaimana untuk mengurangkan kemarahan aku ni???selagi manusia BODOH itu tidak bertanggungjawab atas semua kesalahan yang dilakukan selagi itu kemarahan aku memuncak...dan lebih sakit hati kerana aku tidak boleh melepaskan kemarahan itu depan mata manusia BODOH itu kerana panggilan aku tidak dijawab...sms aku tidak dibalas...bukankah itu lebih menyakitkan hati aku..korang rasa tak wajarkah kalau aku marah????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...