Pages

Monday, January 14, 2013

::Patah::

salam...dah agak lewat baru nak wat entry tuk ari ni..maaf lah yek...sebab ari ni ari isnin jadi ada sedikit sibuk berbanding hari2 yang lainnye....aku cuma nak cite pasal kaca mata kesayangan aku yang patah pada jumaat lepas...kisahnya kerana aku terduduk di atasnya..sedih kan...nak beli baru mmg harapan tipis lah...kena kumpul duit lagi la....



patahlah hati.....adui...mana nak carik duit nak beli sunglass baru ni...nak drive waktu tengahari pun susah sebab aku ni tak boleh silau.....haduuuiiii....

6 comments:

azieazah said...

Nampak gaya, cermin tak terjejas. Baik cari frame baru saja, tak perlu buat baru semua.

Biasanya, glass lebih mahal. Frame boleh dapat murah atau dengan harga mampu.

Fyda Adim said...

saya tak pernah ada spec hitam..heeee

Unknown said...

itulah....rasanya sy ikut cadangan kak azie...ganti frame jek...

Unknown said...

akk ni fida..seb baik kena pakai sunglass kalau tak mmg xde lah nak membeli

Mel said...

Patah tu petanda suruh beli baru kotnya..hihi

Unknown said...

gamaknya begitulah mel....nak beli mmg senang nak dpt rmnya yg susah...hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...