Pages

Friday, January 4, 2013

::Tengahari di Secret Recepi::

dah agak lama aku teringin nak makan kat SR ni..tapi mengenangkan harganya ku simpankan impian je lah...tapi hari ni dapat jugak makan...itu pun sebab dak Safiah ni yang belanja...ari ni ari last dia duduk ngan aku....so dia lah yg kena open tablenya...hehehehehe...


inilah budaknya yang bernama safiah...muka ada sikit menggedik...seb baik ada dia....
 

inilah menu makan kitaorang...yg atas tu fried chicken wit fries and salad dak safiah nyer...yang kat bawah ni aku nyer singapore laksa...jauh makanan aku datang tau...hehehehe...ada lagi satu makanan..iaitu chocolate indulgance tapi dah ditelan oleh kitaorang..dah makan baru teringat nak amik pic..bagi aku la kalau nak makan kat SR ni mmg lah berbaloi sebab portionnya besar bagi tekak kitaorang.untuk orang lain aku tak tau lah....kitaorang mmg kosongkan perut tapi bila makan pergh...macam nak pecah perut aku...tapi tak abis...amat rugi.kalau aku tau aku makan share jek....
 

3 comments:

Fyda Adim said...

sedapnya.feveret place sy dgn mak!!mak sy mmg suka mkn laksa spore kt SR nie.sy kalu mkn pun tak abis sebab bnyak.mak kata rugi bwk sy.heee tapiii time mengandungkan ammar setiap kali mkn kat sini memang abis.itu sebab ammar suka mkn.

azieazah said...

Saya suka Chicken Cabonara atau Macaroni Prawn Cheese jer kalu pi SR

Unknown said...

akk ni pun sbbkan org open table kalau tak mmg payah la nak ke sini selalu...
kak azie-kat tempat sy mkn ni macaroni prawn cheese x sedap la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...