Pages

Monday, January 7, 2013

::Cerita Semalam::

salam and selamat pagi..ini cite aku ari ahad semalam.disebabkan semalam aku melakukan relaksasi yang panjang so aku cuma amik ni sebagai makanan aku seharian...nak tau apa dia????jeng jeng jeng.....


inilah sarapan aku,makan tengahari dan makan malam aku...boleh jadik kan???punyalah malas nak keluar atau pun nak memasak...apalah anak dara ni kan...
 

pic atas tu lah semua donut yg aku minat...terutamanya alien tu...makan donut ngan minum hot chocolate...gerek seh.....ini makanan orang malas namanya.....
 

2 comments:

Fyda Adim said...

donut.nyum nyum..teringat donut cantik yg akak belikan dulu.dan teringat cerita donut yg norman hakim berlakon.pnh tgk tak?donut!!

Unknown said...

donut yg korang sayang nak makan tu kan...sebab cantik sgt2....cite donut tu geli la....lelaki yang donut...hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...