Pages

Thursday, January 3, 2013

::Membuka Lembaran Baru::

salam and selamat pagi....seiring ngan perubahan tahun 2013 aku sedang belajar menutup lembaran lama dan menyediakan lembaran baru yang belum ditulis ceritanya oleh aku...tapi aku sedar yang Allah swt dah menulis coretan kehidupan aku di lembaran kosong itu.....tak pelah...cuma apa yang aku harap agar tulisan aku sama ngan rancangan Allah utk aku...aku tak mau terus2 menangisi keadaan...tapi aku nak menjalani kehidupan ini ngan tenteram dan aman....aku tak menginginkan yang lebih cukup sekadar gembira...amin....
 

senyumlah terus agar aku mampu sembunyikan duka sekarang..aku mau happy...
 

2 comments:

Fyda Adim said...

lupakan aje kisah itu.ganas tak lembaru baru saya.hehehe

Unknown said...

lembaran baru mmg dahsyat....rasa macam nak tanya jek cite ttg tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...