Pages

Thursday, August 28, 2014

Happy Birthday To Me

 

selamat pagi semua..hari ini 28 OGOS 2014.genap usia aku 35tahun...dah bertambah usia rupanya aku...hahahaha..tapi apalah yg ada pada nombor kan..nasib baik jugak sebelum genap usia 35 aku dah bertunang..tercapai jgk impian aku dalam senarai 'wishlist' aku..hahahaha...apa2 pun aku ucapkan terima kasih pd en SAYANG, pada adik aku dan kawan2 yang ucapkan selamat hari lahir pada aku....terima kasih kerana masih mengingati aku..dan aku berharap hari mendatang akan beri sinar baru dalam hidup aku...

untuk en SAYANG terima kasih sebab sudi menyayangi aku dan mencintai aku..sentiasa menahan sabar dengan apa yg aku buat...in sya allah tahun depan kita akan hidup bersama mengharungi segala badai yang datang bersama..malah lebih mencabar dari sekarang..

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...