Pages

Friday, August 29, 2014

Kek Ulangtahun ke 35-Mujurlah Ada Kek

salam dan selamat pagi semua...semalam adalah hari ulangtahun aku yang ke 35 tahun...dan semalam jugak hari aku bermasam muka dengan en SAYANG..dan penyudahnya malam semalam aku beli sendiri kek hari lahir untuk aku selepas tiada apa2 pn yang keluar dari mulut en SAYANG...tak pe lah aku fikir kalau orang tak nak buat apa2 sambutan untuk aku makanya lebih baik aku beli sendiri....untuk sedapkan hati sendiri...tapi sebelum aku beli aku minta duit pada en SAYANG...hahahahahah...nampak jahat tak aku ni..tak kiralah asalkan aku dapat kek ulang tahun...(dah kemaruk nak makan kek)



inilah kek aku yang comel...aku beli kat taman telok mas..Kedai kek Al'Azim..murah aje pun..nak mahal2 pun buat apa kan..so aku potong kek ni kat umah ngan en SAYANG dan anak buah aku...akhirnya dapat jugak kek sebab tahun lepas tiada sambutan dan tiada kek ulang tahun....tu yg berazam tahun ni walaupun tiada sambutan tapi aku nak jugak kek......ALHAMDULILLAH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...