Pages

Thursday, March 17, 2016

Hilangkan Rasa Marah Ini

Aku bkn wanita yg inginkan seribu kesempurnaan kerana aku juga tak sempurna..aku juga tak perlukan seribu kemewahan kerana aku tau susahnya mencari...aku cuma mau kamu faham aku...buat aku gembira, ketawa,riang...jgn sesekali buat aku begini...marah,sedih,patah hati dan segala2nya...kamu jiwa aku,kekuatan aku....tp seringkali kamu buat aku hilang dahan bergantung..keseorangan aku dlm menelan perasaan..tk mau bersuara sbb kamu tak suka....kamu tak akan mendengar pn...penyudahnya aku menangis dlm diam,menangis dlm hati...

Ya Allah, berikan aku kekuatan yang sangat banyak utk menghadapi kemarahan ini...jangan sesekali benarkan aku meluahkan kemarahan ini dlm bentuk yg tidak disukai...kuatkan hati supaya hati aku ni tidak koyak dan terus2 luka....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...