Pages

Friday, May 13, 2016

Cite OFF Semalam

Assalamualaikum dan selamat pagi sume....aallloooo...Alkisahnya asben cuti semalam dan di bawah nilah aktiviti dia semalam...tak payah nak terangkan byk2..cukuplah gambar berbicara kan?


Pic atas ngan bawah ni tangkapan yg asben dapat semalam.katanya dapat 4 ekor tapi terlepas pulak.ikan yg kiri tu beratnya 9.2kg dan yg belah kanan tu 6.5kg.cuba bayangkan apa yg korang nak masak kalau dapat ikan sebesar tu


Inilah lokasi memancing semaoam..katanya di tasik pesona machap baru.tapi jgn ditanya yea pd aku kat mne kolam ni ddk..aku mmg tak tau..lokasi ni agak remote sbb nk tasik ni kena masuk 2.5km dan keadaan jalan bertanah merah..blh la korang bayangkan klu time hujan...hahahhah..maunya selekeh tayar keta korang..

3 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Madam N said...

besar ikan

Unknown said...

alhamdulillah nabila syifa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...